پرده نواری

آنچه در این متن درباره پرده نواری می خوانید:

  • پرده نواری PVC چیست
  • انواع پرده PVC
  • کاربرد پرده نواری PVC چیست
  • مزایای استفاده از انواع پرده های نواری
  • اجزای پرده پی وی سی
  • قیمت پرده نواری پی وی سی
  • جمع بندی

پرده نواری یا انواع پرده PVC کاربردهای بسیار فراوانی در صنایع دارویی، غذایی، خودروسازی، پتروشیمی و … دارند. معمولا انواع مختلف پرده های نواری یا پرده استریپ را در کارخانجات و اماکن صنعتی و سردخانه ها مشاهده نموده اید. پرده های نواری که از جنس PVC می باشند و در ضخامتهای 2 الی 7 میلیمتر تولید می گردند به عنوان پرده ای برای تقسیم فضا در محیط های مختلف صنعتی و آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرند. از پرده های نواری در دربهای ورودی و خروجی ماشین آلات و رفت و آمد پرسنل استفاده می گردد. این پرده های نواری با خاصیت ارتجاعی که دارند پس از عبور افراد و ماشین آلات مانند لیفتراک از بین پرده های pvc مجدد به حالت اولیه خود برمی گردند.

شرکت هورمن در تولید کننده و فروشنده انواع پرده نواری PVC  یا استریپ با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت پرده نواری در بازار آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. همچنین شما می توانید برای آگاهی از اطلاعات لازم در زمینه فروش و نصب انواع پرده های نواری یا پرده سردخانه ای با مشاوران ما در شرکت هورمن در تماس حاصل نمایید.

 

پرده نواری PVC چیست:

پرده های نواری PVC مجموعه ای از نوارهای پی وی سی در ضخامت های مختلف در کنار یکدیگر می باشند. از پرده PVC به منظور پیشگیری از اتلاف انرژی و جلوگیری از ورود آلودگی به محیط های داخلی استفاده می شود. از پرده پی وی سی در مصارف صنعتی گوناگون برای پیشگیری از نفوذ آلودگی و همچنین کاهش تبادل انرژی بین محیط ها استفاده می شود. پرده های پی وی سی بصورت گسترده در اتاق تمیز پرتابل، درب های ورودی انبار ، سردخانه و سوله ها مورد استفاده قرار می گیرند.

پرده نواری PVC توسط نگه دارنده های استیل از قسمت بالا آویزان می گردد. پرده PVC در ضخامت های 2 الی 7 میلیمتری و در ابعادی به عرض 20 الی 30 سانتی متری در بازار موجود می باشد. جنس نگه دارنده پرده PVC از نوع تمام استیل و یا از جنس گالوانیزه با پوشش رنگ الکترواستاتیک است. از پرده نواری PVC برای صنایع مختلف دارویی، صنایع پزشکی،صنایع غذایی، صنایع تجهیزات پزشکی، آزمایشگاه ها و همچنین بیمارستانها استفاده کرد. 

پرده پی وی سی

انواع پرده PVC :

پرده پی وی سی ریپ دار شفاف : این نوع از پرده PVC دارای خطوط برجسته طولی روی سطح پرده می باشد که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

پرده پی وی سی ساده شفاف : این نوع پرده PVC دارای شفافیت زیاد می باشد که سبب بوجود آمدن دید بالاتر برای سطح روبرو می گردد.

کاربرد پرده نواری PVC چیست:

پرده نواری PVC یا استریپ در صنایع مختلف کابردهای فراوانی داشته و با توجه به مزایای بسیار زیاد پرده های نواری پی وی سی این پرده ها کاربردهای فراوانی در صنعت دارند. از صنایعی که پرده پی وی سی در آنها مورد استفاده فراوان قرار می گیرد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

صنایع پتروشیمی، صنایع غذایی، صنایع خودروسازی، صنایع دارویی، سردخانه ها، رستوران ها و فروشگاهها برخی از مواردی است که می توان به آنها برای استفاده از انواع پرده نواری PVC اشاره نمود.

 

مزایای استفاده از انواع پرده های نواری :

  • کاهش اتلاف انرژی گرمایی و سرمایی در محیط های صنعتی و انبار
  • پیشگیری از ورود حشرات و پرنده ها و سایر موجودات آزار دهنده
  • ایجاد عایق صوتی
  • جلوگیری از انتقال آلودگی و آلاینده ها
  • نصب آسان پرده PVC
  • جنس PVC بسیار مقاوم در برابر نور خورشید، آب و باران و رطوبت
  • تردد ایمن از پرده به دلیل شفافیت بالای پرده
  • مقرون به صرفه بودن به دلیل هزینه نگهداری پایین و ترمیم با تعویض نوار
  • قابلیت تحمل دما از منفی 30 درجه تا مثبت 70 درجه

 

اجزای پرده پی وی سی :

نوار نرم و شفاف:

پرده های نواری از جنس پی وی سی خالص همراه با نرم کننده های استاندارد و مناسب تشکیل می گردد. شفافیت نوارها بسیار بالا بوده و در برابر سایش مقاومت بالایی دارند. پرده نواری PVC تحمل مقاومت در برابر سرما تا منفی 40 درجه سانتیگراد را دارد.

 


هنگر استیل:
هنگر از استیل با ضخامت یک میلیمتر تولید شده است. نصب هنگرها آسان می باشد. هنگرها در برابر زنگ زدن دوام زیادی دارند. به همین منظور در محیط های مرطوب مشکلی برای استفاده از آنها وجود ندارد.

هنگر استیل
یراق استیل:
یراق آلات دارای جنس استیل می باشند. از یراق به منظور ایجاد سهولت در تردد از پرده PVC استفاده می گردد.

 

قیمت پرده نواری پی وی سی :

به منظور محاسبه قیمت پرده نواری احتیاج است تا ابعاد و اندازه های محل ورودی که شامل عرض و ارتفاع محل ورودی است بصورت کاملا دقیق اندازه گیری گردد. پس از آن بر اساس نوع پرده PVC و سایر متعلقات آن قیمت پرده نواری محاسبه گردد. شرکت هورمن در به شما مشتریان عزیز این اطمینان را می دهد تا پرده های نواری PVC را با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت پرده نواری موجود در بازار ارائه نماید. همچنین پس از خرید پرده پی وی سی از هورمن در خدمات پس از فروش پرده PVC همواره شامل حال مشتریان می باشد.

 

پرده پی وی سی

نتیجه گیری:

پرده نواری PVC شامل مجموعه ای از نوارهای نرم و شفاف در کنار یکدیگر می باشد. جنس پرده های استریپ از پی وی سی (PVC) است. بنا به درخواست مشتری هنگام خرید پرده پی وی سی، پرده PVC در ضخامتهای مختلف تهیه و تولید می گردد. پرده های نواری شامل پرده پی وی سی معمولی و پرده پی وی سی سردخانه ای می باشند. این پرده های نواری خواص بسیار زیادی شامل جلوگیری از اتلاف انرژی گرمایی و سرمایی و همچنین جلوگیری از نفوذ آلودگی و موجودات مزاحم برای محیط داخلی دارند که پیش از این نیز در متن بالا به آنها اشاره شد. انوع پرده سردخانه ای یا استریپ را می توان با ضخامت های 2 الی 7 میلیمتر و عرض های 20 و35 سانتی متر انتخاب نمود. برای آگاهی بیشتر در مورد انواع پرده های نواری ، نحوه خرید پرده پی وی سی و همچنین آگاهی از قیمت پرده نواری PVC می توانید با کارشناسان ما در شرکت هورمن در تماس بگیرید. برای مشاهده نمونه پروژه های اجرا شده انواع پرده نواری اینجا کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر